Det är som musik för öronen.

Just nu sitter jag i Fosstos kök och lyssnar på när han övar gitarr. Det är mysigt. Låter riktigt bra också. Jag skulle också vilja vara duktig på något. 


442985-8

Min gitarrist, visst är han fin. 

När jag kom hem till honom för någon timme sedan stod han och gjorde langos. Det var mums. Sedan blev det rulltårtebak för hela slanten med hallonsylt som fyllning. Den blev lite missbildad men smakar precis så bra som rulltårtor ska smaka. Haha. Det finns bilder på detta men dem kommer upp senare för jag sitter inte vid min dator utan en mac. 

Och nu när jag har nämnt mac kan jag ju fortsätta på detta spåret genom att meddela Fosstos störta självpåtagna uppdrag än så länge i livet har blivit att jobba som appels vandrande reklampelare. Nämn inte mac för denna människa för då får ni aldrig stopp på honom. Me han är ändå underbar. 

Jag såg att Donnie Darko flippade förbi på tv:n innan. Det är en skum men bra film. Ett tips till er som inte sett den. Vi har den hemma m någon vill låna. 

Puss och kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0