God kväll...

... eller natt! Klockan är halv tre på natten och jag drar mig för att gå till sängs. Jag är inte trött plus att sängen kommer vara tom bortsätt från mig och kuddarna. Stoffe är upp i Småland över helgen så jag får använda Greta och Frasse som sällskap inatt! 

Förra lördagen var det personalfest på jobbet. Jag har aldrig varit på personalfest innan men det var faktsikt riktigt trevligt dock lite surt att man missade eurovision. Men personalfester är ju personalfester och dem har ett speciellt rykte och den här var inte något undantag. En del skumma saker inträffade. 



Jag ser lite svettig ut på denna bilden, det beror på att jag är det! Just här tog vi en liten paus från dansandet, min kondis är hemsk!

De senaste timmarna har jag ägnat åt att se 7 avsnitt av Kyle XY på raken. Någon annan som följer den serien? Kalla mig knäpp men Jessi är min favorit tillsammans med Andy!

Just nu sitter jag här och skriver ett alldeles för långt inlägg, jag vill inte gå och lägga mig!!! Lyssnar på "Fly on the wall" med Miley Cyrus, jag är en sådan fjortis! Haha, jag och syrran ska se Hannah Montana the Movie på bio snart, bara dem inte slutar visa den innan vi får tillfälle att se den! 

Kommentarer
Postat av: Nanna

Det ligger vid storgtorget i malmö. Om du har Rådhuset med rådhuskällaren på din vänstra sida och går ner mot hörnan av torget så kommer du in på en liten gränd mot stationen. Där ligger olikt!! :)

De har även en webshop men den är helt ny och de har inte hunnit lägga upp så mycket saker på den än. Om du går in där så säg att du hittade den via mig så blir de glada :)



Vart bor du i malmö? glad att hittat en till skåning

2009-05-22 @ 23:29:21
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Linda

hejsan:)

Hur mrå du ?:D

2009-05-23 @ 11:26:20
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0