03.05

Bilden är tagen för någon vecka sedan då mor och jag gick en runda i skogen med Grynet och Alfons som jag och Stoffe passade just då. På bilden är det mor med grynet!

Klockan råkar vara över tre på natten igen... Jag lyckas alltid vara uppe för länge. Men imorgon blir det jobb mellan 12-20, bra pengar på en lördag! 

Jag blir alltid så paranoid när jag är hemma ensam. Tänker på saker som att om jag skulle trilla nerför trappan och slå mig finns det ingen här att ta hand om mig! Och sedan tycker jag att det låter konstigt i lägenheten, man tycker ju att jag borde ha vant mig vid ljuden här efter 10 månader... Jaja, jag får krama Greta och Frasse ikväll!

För en stund sedan när jag drog ner rullgardinen så såg molnen ut som bergskedjor och att lilla Staffanstorp var en bergsby. Då kom jag att tänka på Innsbruck som jag och Stoffe var i förra sommaren. Tänka att alltid vara omringad av berg, jag tror jag hade känt mig instängd! Tacka vet jag hav! Trivs med havet i närheten! 

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hahaha jag är lika dålig på att lägga mig i tid som du! Dock inte så sent men ändå! Men jag måste börja lära mig att lägga mig innan klockan 23... Skönare ju att gå upp tidigt så man får mer dag.



Då satt du hemma o mös igår kväll?



Så du är från S-torp? Jag bor i Lund så då är du inte så långt bort :P En av tjejerna som har Olikt är från S-torp.

2009-05-24 @ 15:41:02
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: suzan-lottar ut 3 sportbhar på bloggen!

Fin hund!

2011-10-11 @ 11:36:36
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0