Träning... va? Jag?


Eve hade med sig en liten godispåse och av pappret från godisarna gjorde vi ett litet kollage. Jag satte upp det på väggen ovanför köksbordet där min systers fina konst och Stoffes fina meddelande till mig redan hänger. Han vet inte om att vi har en ny väggdekoration men det märker han så fort han kommer hem. 

Annars har det inte hänt så mycket om man bortser att jag blivit grundlurad av min syster. Hon ville hitta på någonting tillsammans på söndag och hon ville bestämma vad vi skulle göra. Hon sa att det skulle bli en överraskning.Jag går med på det för överraskningar är alltid roliga- trodde jag! Vet ni vad vi ska göra? Vi ska gå och träna! Det är inte vilken tränings som helst, nej då, vi ska på gympa! För er som inte vet det så är jag en klumpeduns som inte kan röra mig i takt till musiken, glömmer steg två sekunder efter att dem har visats, går resten till höger går jag till vänster! Som tur är ska Emelies kompis Therese med och hon är visst lika illa som jag, vi får skratta åt eländet tillsammans. 

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Haha, jag är med en klumpeduns ..

ang fota..jag reagerar inte längre när folk står med kamera i matbutiker och annat.. Aha en bloggare tänker jag :P

2009-03-05 @ 19:48:40
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Hjälparen

hehe så hemska e ni inte och vem vet jag kanske har glömt bort allting själv, jag kanske inte har någotn taktkänsla eller kordination längre??

2009-03-05 @ 20:43:09
URL: http://emsebulan.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha, de kan ju bli roligt! (:



sv: Ja, det är jätte skönt! (:

2009-03-05 @ 20:51:17
URL: http://Ericalook.se
Postat av: Liene

hehe, tjusigt det blev!

det komemrnog gå bra på träningen ändå, det är väl lättare med gympa än dans.

2009-03-05 @ 21:11:16
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det skulel inte förvåna mig ifall ni gjorde...eller nja kanske lite :-p

2009-03-05 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0