Tappade klotet


Jag glömde berätta om en rolig sak som hände när vi bowlade. Jag var så trött i handleden men vi fortsatte spela vidare och när jag tog mitt klot och tog framt bakifrån ryggen så tappade jag det, så där som man ser i komedier att folk tappar klotet bakom sig, det hände mig. Det bara gled ur händerna och när jag skulle släppa det på banan var det försvunnet ur handen. Stoffe bokstavligt låg ner på stolarna och skrattade åt mig. Efter det så var jag så full i skratt att jag inte kunde slänga iväg det ordentligt så jag tog ett av Stoffes megatunga klot och bara la det på bana och rullade, jag fick ner tre käglor den rundan! Oj vad roligt vi hade åt det, dagen höjdpunkt! 

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid Stoffemannen, jag tror han sover eller är på väg att somna. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0