Nobel utan Kant

Det är något konstigt med blogg.se, jag kan inte ladda upp några nya bilder. Det kommer bara fram en box med ett frågetecken i. Jag hoppas de fixar detta snart för det är lite tråkigt med inlägg utan bilder tycker jag, speciellt när alla bilder är galna bilder på mig, eller hur? Sådant får man ju bara inte missa!

Jag har sökt omkring på nätet i någon timme nu och läst om Martti Ahtisaari och Alfred Nobel och det verkar som om Nobel är den större mannen vad gäller texter och fakta. Fast jag hittar fel fakta om honom, jag vill veta saker om hans fredstänkande, inte att han aldrig var gift eller att hans pappa hette Immanuel Nobel. Jag undrar om han var döpt efter  Immanuel Kant...

Nu ska jag göra något nyttigt, vad vet jag inte än men nyttigt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0