Lugna puckar


Stoffe står och spelar elgitarr som en galning, haha och jag sitter och tittar på the amazing race på 6:an. En av dem i laget ska käka 1,8 kilo kött innan de får nästa ledtråd till nästa ställe. Helt jävla sjukt, jag blir ju mätt efter 200 gram, haha! 

Imorgon ska jag plugga som en galning för jag har typ haft avbrott från det där i helgen, bara läst ett halvt kapitel i Hobbes så det håller ju inte med mina planerade 2 kapitel per dag så det blir att läsa fem kapitel imorgon för att komma ifatt planeringen. Sedan ska jag börja på en några av artiklarna också. Det är maffig massa den här gången men det löser sig säkert. Vi ska inte ha tentan förens i mars. Så än så länge är det lugna puckar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe komma efter i plugg planeringen är aldrig smart:P hoppas du klara ta igen det;)

2009-01-27 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0