Kurrelikurr


Nu har jag tvättat färdigt och städat hela lägenheten. Stoffe kom hem vid tolv och hjälpte mig dammsuga golvet, sötnosen! Jag tror aldrig här har varit så rent och fritt från golvet som det är nu men får man storbesök imorgon så får man! Stinelin kommer och hälsar på så då måste ju allt vara rent och snyggt, haha! 

Ikväll ska  vi hem till mina föräldrar och äta middag med dem för dem saknar oss sååå! Jag hoppas det blir något gott och matigt för jag är hungrig som en flodhäst och skulle kunna äta en hel antilop! Jag funderade på att gå och äta innan, lite pasta bara för att dämpa det värsta men nu är det bara två timmar kvar tills avgången hem till päronen. 

Nu kurrade min mage! Jo jag går nog och ser om jag kan hitta något att äta!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror inte flodhästar äter antiloper =

2009-01-23 @ 16:18:25
URL: http://lullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0