I ordens betydelse

God kväll i stugorna

Efter en god tallrik ärtsoppa (prutt) gav vi oss in på en andra omgång alfapet för kvällen eftersom Stoffe ville ha revange för det första. Det andra spelet slutade återigen med vinst till mig (såklart) med siffrorna 475-434. Sedan skulle Stoffe ha revange en andra omgång för han trodde att det skulle gå bättre. Det gjorde det men det betyder ju inte att han vann, för det gjorde jag, med 409-402. Imorgon skulle han visst ha ytterliggare en revangematch... jag tycker han borde fatta vid det här lagret att jag är oslagbar!

Nu ska jag lägga undan spelet och se om det händer något annat trevligt i världen. Hade tänkt leta upp intervjun av Carl P. Herslow som jag ska göra ett arbete om fiendebilder på. Han är ordförande i skånepartiet som är väldigt ... speciella om vi säger så. 

Puss och kram
- Kvällens vinnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0