Hela havet stormar

Jag skrev ett inlägg igår som inte har visats än... Jag vet inte vad det är med bloggen, vi får väl se om detta inlägget dyker upp eller om min blogg har gått ut i strejk... 

Hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag för allt som blev över efter nyårsfesten flyttades hit igår och står nu i fyra gigantiska kassar på golvet. Dessutom står det en hel del flyttkartonger och en stor TV på golvet eftersom Stoffe flyttade hit en del av sina saker tidigare idag. Tyvärr har jag inga bilder på eländet så ni får inte se krigszonen men det är illa, det kan jag lova er! 

Nu ska jag snart iväg och jobba men först en dusch. 

Ha det så bra vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0