Glorious


Vi hade veckans andra seminarie idag men det var mer som handledning inför den kommande lilla uppsatsen vi ska skriva och lämna in nästa vecka så det gjorde inget att jag kom dit lite oförberedd. 

Ikväll ska jag och Stoffe äta tacos och sedan skulle han iväg till sin mormor och morfar och då ska jag nog passa på att börja skriva en inledning till hemtentan som ska vara klar på torsdag i nästa vecka. Varför väntar man alltid till sista minuten? Jag kommer utan tvivel att sitta hela onsdagen och göra 95% av arbetet. Man kanske skulle börja redan nu innan maten... 

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Du får gärna använda den :D



Vad kul! :D Jag älskar att bli klippt:P

2009-01-09 @ 17:13:23
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0