Förvriden sanning

 

 

 

OM DIG SJÄLV

NAMN: Anneli Dahl

FÖDD: 3 sep

BOR: Staffanstorp 

SMEKNAMN: Li

FAMILJ: Mamma, pappa, syster och pojkvän

SKOLA: Mah

 

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: En massa folk!

ÅNGRAT NÅGOT: Jadå, jag ångrar saker hela tiden men inget väsentligt

LJUGIT: Det försöker jag låta bli att göra så jag det tror jag inte

SVIKIT NÅGON: det försöker jag också undvika så det hoppas jag inte

KÄNNT DIG SÄMST: Inte sämst, det finns alltid sämre, haha

GRÅTIT: Jadå, det är bra att rensa tårkanalerna med jämna mellanrum!

SKRATTAT: Så ofta jag kan och även när jag inte borde

VARIT SJUK: Nope

VARIT UTOMLANDS: Nej, inte ens Danmark!

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Haha, det gör jag varje dag i form av mannen i mitt liv

 

KÄNSLOR:

GRÅTER DU OFTA: det tycker jag inte, bara när tårkanalerna börjar damma igen, det kan aldrig vara bra!

SKRATTAR DU OFTA: när jag borde och inte borde

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Jag dansar macarena på taket

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: seg men uppåt

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Jag har ett extremt bra liv så nej!

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Det är klart jag har, finns det någon som inte har det?

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: haha nej 

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: jag är kär i min kärlek till min älskling som jag älskar

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jag gör det nu

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Det kan du slå dig i backen på

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: tillsammans som i vad? Börjar det bli kinky? Jag har mannen i mitt liv

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nej

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja min käraste kärlek gör mig lycklig konstant

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: de balla nördarna med mål

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: snäll

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: ha humor

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: omtänksam

FÅR DU MÅNGA KILLAR: Jag har den enda jag behöver

 

OM DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett, men tänk om jag hade haft svart eller rött hår, eller grönt vad hade jag då svarat?

ÖGONFÄRG: Blå

LÅNGT ELLER KORT HÅR: till axlarna, jag klippte precis av 15 centimeter

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: De brukar säga att jag är den coolaste cooling de någonsin träffat, hehe!

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ja, jag börjar bli trött på att folk inte förstår att jag vill ha min snygghet för mig själv och min älskling! :P

HAR DU LÅNGA NAGLAR: hahahahahaha, Stoffe har längre

SMINKAR DU DIG: Ja, med blå ögonskugga, rosa puffkinder, rött läppstift och  blå maskara. Riktigt hett är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0