Fors

Jag försöker ladda upp en bild för att visa i bild att jag faktiskt varit en snäll syster och köpt skorna till syrran som hon bad mig göra men den det vill inte funka här. Jag svängde in på H&M en runda också, kunde inte låta bli, och hittade ett par leggins och en lång sticked tröja/klänning kalla det vad ni vill. Tyckte det var väldigt snyggt, nu återstår det atts e vad resten av befolkningen tycker, haha. 

För en stund sedan nös jag så plötsligt att min läpp sprack och det bara forsade ut blod. Jag hatar vintern och de torra läpparna som följer. 

Nu ska jag sticka iväg till City Gross för att handla frukt, grädde och läppbalsam! 

Klart slut

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas shoppingen gick bra och att du får en trevlig afton.

2009-01-24 @ 16:29:25
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: åh, tack! :) ja, den är riktigt stor och bra, man får plats med mycket i den :)

2009-01-24 @ 17:02:10
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0