Fantomen

Du är
Fantomen
80%
Stålmannen
59%
Kattkvinnan
52%
Robin
47%
Batman
46%
Hellboy
40%
Spindelmannen
31%
Wolverine
24%
Hulken
24%
Du är en levande legend
som har ditt hem i djungeln.

Klicka för att testa vilken superhjälte du är!



Jag gjorde ett test på testportalen.se för att se om jag var en superhjälte. Och jag blev fantomen! Fatta vad häftigt, jag är en levande legend och jag har mitt hem i djungeln! Woho jag älskar djur!

Sedan är jag bara 22% ond med motiveringen; "Du är en aning ond, fast i smyg!" Haha, det är jag i ett nötskal, se upp folk! Stoffe brukar kalla mig sin lilla sadist ibland men det ligger i generna från mor så det finns inget jag kan göra åt det, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0