Bilder från bowlingen- typ...



Jag glömde kameran när vi åkte till bowlingen så när jag och Stoffe kom hem för en stund sedan så återupprepade vi hur det såg ut när jag bowlade så här är några foton av det! Hoppas det ser trovärdigt ut ^^. Jag kan väl säga att jag inte är den bästa på bowling, Stoffe vann alla gånger utom en men det var väldigt kul. Jag har ont i handleden och jag kommer antagligen ha ont i vänstra benet/skinkan men det var det värt. Så kul med bowling! Jag fick in några striks i alla fall! 

Här kan ni också se vad jag köpte för kläder på H&M igår. Det är snyggt och det är extremt skönt att ha på sig! Perfekt kläder för mig! 

Nu ska jag fortsätta titta på reprisen av Criminal Minds som jag missade i torsdags. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0