Alkohol!


Så här såg jag ut på födelsedagsfesten. Det delades ut partyhattar och partytuta men den glömde jag på festen men hatten hade jag med mig hem på bussen. Sofia blev väldigt glad för paketet, för er som inte visste vad som låg i så var det två falskor vin. Sofia är väldigt glad för vin! 

Jag är fortfarande lite dragen och borde därför inte skriva i bloggen, jag har den senaste kvarten efter att jag kom hem legat i ett konstant gapflabb med en Stoffe som inte vet vart han ska bli av eller vad han ska göra med mig. Han försökte ett tag knuffa ut mig på luftgången men han är för snäll för att stänga dörren ordentligt så jag kom snabbt in igen. Sedan låg jag i soffan och skrattade lite till. 

Om 8 timmar och 20 minuter ska jag jobba, funderar på om man borde gå och lägga sig... Jaja, puss på er!

Armen i vinkel
Blicken i skyn
....
....
...
....
SKÅL!

Jag måste bli bättre på att lära mig skålvisor. 

Nu kallar toan, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0