Alfapetare

Har lyckats ta mig igenom årets första seminarie och dessutom lyckades jag bli godkänd. Vår grupp hade knappt förberett sig någonting men det verkade visst inte vara några problem. Nu är det bara två seminarier kvar plus en hemtenta som ska vara inlämnad nästa torsdag. Om en vecka är jag klar med ännu en kurs! Woho här betar vi av dem på gående räls! Heja vår klass!

Sedan var jag ut och tittade i affärer och jag köpte en hålslagare och alfapet inne på akademibokhandeln. Det ska jag och Stoffe spela när han kommer hem ha jag bestämt. Jag var dessutom inne på H&M på Gustav för att se om deras vårkollektion hade kommit in än. Funderar på att beställa lite klänningar till i sommar/vår men det är så svårt om man inte ha provat dem innan. Aja, det löser sig. 

Nu ringde Stoffe, han är hemma om 5 minuter och då ska spelplanen vara upp satt och redo att köra!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Sönnta

"på gående räls"? Det uttrycket har jag nog inte hört förut. Kul att du har kommit igång med bloggandet ordentligt igen. Nu är det jag som ligger efter...

Kram

2009-01-07 @ 18:25:48
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0