Vinterns spår... nej vi har ingen snö!



Jag har fått ett nytt beroende bestående av innehållet i den här lilla tuben. Den är en kletig salva som gör händerna först vita och sedan kletiga. Detta för att hela jag håller på att torka igen. Inte i humorväg dock, tack gode gud! Nej mina händer ser ut som torrt bark som i vilken skog som helst i Australien skulle ta eld vid minsta anblick av en gnista. Dessutom spricker min läpp dagligen och börjar blöda, jag äger ett läppsyl men det används tydligen inte tillräckligt ofta... Vaselin kanske är svaret på mitt besvär här... Jag bifogar nedan en bild av min näst besvärligaste kroppsdel just nu, enjoy!


Kommentarer
Postat av: A. Astfeldt

sv: Haha! Månaden har ju precis börjat så det är ju inte så konstigt! ;P

2009-02-04 @ 23:51:28
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha...vaselin is the shit!! :-D det funkar som magi :-D och jag vill verkligen ha den där datorn...men min löna denna månaden kommer inte vara särkskilt stor :-(

2009-02-05 @ 00:06:22
URL: http://emsbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0