Ros


Rosen som jag fick av Stoffe på alla hjärtans dag börjar bli lite vissen nu men jag satte tillbaka den i vasen för jag vill inte slänga den! Saknar min Stoffe. Jag kom på att igårnatt var första gången som jag sov själv på två månader, det är väldigt ensamt i sängen när han är borta! 
Han sa att ha skulle komma in på msn ikväll men än har han inte dykt upp. Jag måste gå och lägga mig snart för jag ska jobba imorgon så om du ser detta älskling så kan du väl komma in och säga hej i alla fall!
Just nu sitter jag och tittar på ett avsnitt av NCIS. Jag sa att jag skulle vänta som vanliga människor gör till när det sänds på tisdag men jag kunde inte låta bli! Jag är en tv-nörd eller rättare sagt en tvserie-nörd! 

Kommentarer
Postat av: ssandra

men mac duger liksom :D

2009-02-22 @ 01:24:28
URL: http://sanrraa.blogg.se/
Postat av: amanda

vilken fin ros du fick :D vi har haft det sjuktkul!

2009-02-22 @ 13:50:51
URL: http://februari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0