Ramla inte!


Vår branta trappa i lägenheten! :P Man får alltid vara försiktig när man går nerför den på morgonen när man är trött och bara vill falla ihop och lägga sig igen!

Det har inte hänt sådär jättemycket idag, Jag vaknade med en liten huvudvärk men det gick över efter några timmars extra sömn! Sedan läste jag två artiklar och under tiden kom Stoffe bror på besök och vi spelade lite ps3. Igår satt dem två och fixade så att vi nu kan spela online medan jag var på tjejmiddag! Så efter en härlig pasta carbonara satte jag mig och spelade online lite. Jag kom typ sist hela tiden men jag får öva lite till så ska jag allt slå dem! Ikväll har jag dessutom börjat läsa på den sista artiklen, den är ganska lång men jag har i alla fall läst 1 av 3 kapitel där! 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0