Kvällen


Den här fina slipsen, eller det är egentligen en sjal tjejer men vi fick i ala fall på den på Stoffe och han posade villigt framför kameran! Jag tyckte den passade honom!



Jag och Stoffe vid matbordet när vi är mitt i tacos-buffén. Vad ni ska veta är att två sekunder innan detta foto togs så "råkade" jag rapa. Jag som visste att jag skulle rapa kunde le fin trots det dundrande ljudet från min mun men Stoffe var visst inte det. Fast vid detta lagret borde han ha vant sig vid mina svinerier! 



Här sitter jag framför ps3 och kör bildspelet MotorStorm som vi köpte idag. Jag försökte på första banan typ fem gånger men efter att ha kraschat typ 5011 gånger ville Stoffe prova och det fick han. Han vann hela banan på första försöket. Men jag tycker det säger mer om honom än om mig. Tänk vilken barndom han måste ha haft. Suttit vid datorn och spelen hela dagarna och inte sett en uns av solsken. Jag... jag... jag låg i en simbassäng och simmade 2-4 timmar om dagen. Det är att ha ett liv. Verkligen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0