Hej igen!


Det var några veckor sedan jag bloggade och nu är det en del som tycker att jag ska börja igen så det får jag väl göra! Er önskan är min lag, typ... :P 
Vilket fall som helst, det har inte hänt något särskilt, alla mår bra här i denna delen av Sverige! Den stora nyheten just nu är att jag och Stoffe har blivit tillfälliga hundägare! Hans mormor och morfar behövde hjälp med lilla Alfons i några veckor så nu bor han här. Det har inte varit några större problem förutom att han hade lite svårt att somna igår kväll men det är ju inte så konstigt, det är väldigt sällan han är borta från husse och matte. Nu ligger han och vilar bredvid mig i soffan!



Sådär, det var första inlägget på ungefär en månad! Återkommer snart igen! Ha en bra dag och gör inget jag inte skulle göra!

Kommentarer
Postat av: ISA

sv: Tack för din söta kommentar på min blogg!=) Jag har varit frånvarande ett tag, men är nu tillbaka med fulla krafter! Välkommen in och kika!:) Hoppas du haft en bra påsk" KRAM Isa

2009-04-15 @ 14:49:09
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Sofia

det va verkligen på tiden att du satte igång med ditt bloggande igen...jag måste ju ha nåt att läsa. Vi ses imorgon då jag ska få reda på vilka kompleteringar som ska göras på tentan...hahaha..eller vem vet?

Kram Kram

Sofia

2009-04-15 @ 21:43:47
URL: http://itsalreadydone.blogspot.com
Postat av: louise

welcome back!

2009-04-15 @ 22:07:36
URL: http://lullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0