Besök


Idag har jag och Stoffe haft besök, först kom mormor och morfar för att träffa busfröet Alfons. Med sig hade de kakor och vetelänga! Mums! Dessutom tog dem med sig sitt eget kaffe vilket var en bra idé eftersom varken jag eller Stoffe dricker kaffe så är det paketet som står i skafferiet en aning gammalt... Får skaffa en ordentlig burk med tätförslutning. Vill ju inte bjuda på gammalt äckligt kaffe dem få gångerna vi får kaffegäster!


Nu ikväll kom en vän på besök i form av Eve! Hon hade med sig en flaska mousserat eller cider eller vad vi nu ska kalla det! Vi pratade om jobbet, skolan, framtiden och resor och en massa andra småsaker. Mycket trevligt besök! 

Syrran är just nu i Valencia och jag är en aning avundsjuk på henne och det känns konstigt att ha en hel helg och veta att man inte får oväntat besök från henne. Det är ovanligt att det går 4 dagar utan att hon kommer och hälsar på. Inte för att jag klagar, jag tycker om besök! Men jag förstår fortfarande inte hur hon kunde vara bättre än mig på singstar! 

Kommentarer
Postat av: Rosie

Förvara kaffet i en tät burk ellet påse i kylen så håller det länge

2009-04-26 @ 19:01:05
URL: http://rosentj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0