I love internet

Min kära vän Eve var precis här och pratade om sin resa i Afrika, hur trevligt som helst, och jag vill också ut och resa!!! NU
Men jag antar att jag får vänta till i sommar men då blir det nog en del resor att se fram emot! :D

Vad som övrigt är nytt på kalendern är den inplanerade nyårsfesten som faktiskt verkar bli av. Det finns bara några få problem att lösa men att det blir lite festligheter är helt klart! Sitter och funderar hur många man kan trycka in på en liten etta... Antagligen inte så jättemånga. Var redo med skumpa!!!

Satt innan och funderade på vilken makt internet har, det går inte direkt att censurera allt som skrivs här, tänk vad många som kan få säga sitt och tänk vad många lyssnare man kan få. Det man behöver är något originellt, något som många är intresserade av eller något andra kan relatera till. Vilket betyder att nästan vem som helst kan hitta läsare.  

Nu borde jag gå och lägga mig, ska upp och jobba imorgon 09.30-16.00. Ingen fara på isen där, jag överlever nog dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0