Nu högtidsdag, ey?

Jag kom precis hem efter en liten shoppingrunda på Center Syd. Mamma köpte en bunte trosor för typ 500... Jag vet inte varför men det var något om att hon inte kunde ha några andra. Själv hittade jag en klänning på Cubus som är en aning för mycket rosa för mig men jag tänker en svart kofta och svarta leggins till så kan vi bota detta fenomen. Förhoppningsvis...

Nu ska vi snart äta. Far sätter igång grillen när som helst. Det blir gott. Fast jag är inte så hungrig och det kan ju bero på den där stora vaniljbullen som var dränkt i socker som jag åt på Center Syd. Det tar kraft att shoppa och mitt i allt behöver man ny energi! Dagen sanning!

Ikväll är det melodifestivalen... ett måste att se även om man tycker att det är hemskt, det är som en återkommande tradition varje år, som julafton, påsk och midsommar. Eurovision borde också klassas som en högtidsdag, helst ska det vara en röd dag också. Ska se om man inte kan föreslå det för den sittande regeringen, dem verkar ju tycka om knäppa idéer.


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Men den är ju alltid på en Lördag så det är ju röd dag dan efter.

Det borde väl räcka?

2008-05-24 @ 19:55:32
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0