I like to move it move it. We like to MOVE IT!

Ikeabesöket blev givande. Jag hittade nästan allt jag vill ha och skrev upp det och planerade lite. Nu är det bara till att hitta ett bord på blocket så är hela möblemanget fixat. Dock blev inget handlande dock. Jobbigt att ha allt ståendes hemma i två månader. Men jag har storslagna planer för min etta!

På fredagkvällen träfade jag då fosstos mor + familj. Trevlig kväll. Åt gott, såg knäpp film med trevligt sällskap. Tror dock att jag aldrig har varit så mätt i hela mitt liv. Jag tog ryggbiff med pommes och bearnisås och till fick man en övergod sallad. (jag kommer leva på sallad när jag bor själv) Lillebror Fossto fick äta upp mina pommes när jag inte fick ner mer.

Mor Fossto och jag fösökte smida planer men det tyckte inte en förskräckt Fossto lät bra så han satte stopp för det. Än så länge. Det kommer fler chanser.

Filmen vi hyrde hette Super Sugen (Super Bad) Killen som spelar nörd/pappa i Juno var med i den, haha han var nörd igen, han är duktig i den rollen. Jag har sett betydligt bättre filmer, den var seg men rolig på sina ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0