Huslån och lantchips

Nu har jag precis kommit tillbaka efter en dagsutflykt i Ullared.
Jag handlade för 1891 kronor. En hel del med andra ord men det enda ätbara var en påsa lantchips.
Det mesta var saker till den kommande lägenheten. Som jag för övrigt ska åka och skriva kontrakt på imorgon. Efter det är allt klappat och klart. Jag har fått höra på omvägar att dem ska sälja ut alla hyreslägenheter dit jag ska flytta fast det har inte hyresmänniskorna på stp-hus sagt något om. Får höra om allt sådant imorgon, INNAN jag skriver på något. Haha. Jag vill ju inte bli halvt tvingad till ett köp så fort jag flyttar in. Fast iof, haha när man säljer lägenheten sedan vinner man säkert på det eftersom jag hade fått köpa det för 60% av det rikitiga marknadsvärdet nu. Hade ju inte varit dumt med några extra pengar nu men vem vill ha ett huslån att betala av på innan man ens har börjat plugga? I don't think so!


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Jag vill se bilder på lägenheten!

2008-05-20 @ 08:14:43
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Louise

jag såg reklamen precis. det va för adressändring på nätet som fossto e med i.

2008-05-22 @ 01:21:11
URL: http://lullaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0