Bubbligt värre!

Denna kvällen har mina tankar ägnat sig åt att tänka på Fossto som skrivit klart sin sista uppsats/uppgift för terminen. Den blev precis klar och nu är han snart påväg hem till mig. Woho!
För att fira detta har jag införskaffat lite bubbeldricka (Päroncider, dock i stor fin champangeliknande flaska!) med jordgubbar, fint ska det vara!

Imorgon kl 09.00 bär det av till en födelsedagsfrukost. Det är nämligen så att Morfar Fossto fyller år. Stort grattis till honom!

Idag gick jag på stan i Malmö med Axelsson, där inhandlades ett mycket fint skärp och en underbar kudde som kommer pryda min svarta soffa i min nya lägenhet. handlade dessutom min mascara idag, den var nersatt från 79.50 till 49.50, jag tycker om när man fundar! Kudden är ändå det bästa köpet idag, jag har sagt i en evighet att jag ska ha den kudden till min lägenhet och nu är det fixat. Dubbelt Woho!



Kommentarer
Postat av: Sönnta

Det där är en kudde med respekt!

2008-06-01 @ 00:31:42
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0