Bränna

Helgens nöjen var trevliga. Axelsson och Petra har en helt nice lägenhet och Karlstad är hur vackert som helst. Men jag gillar Skåne. Känns bra att vara här. Men man behöver bara några avbrott ibland.
Vi åt frukost i solen vid klaraälven på lördagsförmiddagen och mina axlar har inte riktigt återhämtat sig än från det. Något mer kräftliknande än vanligt...



Idag har min käraste tagit foto på min syster och hennes kompis i deras balklänningar. Det blev extremt bra. hon kommer ha ett minne för livet i dem.

Jag har misstankar om att min mor och Fossto är lite rädda för varandra. mor vägrar prata i telefon med honom och han vägrar äta middag här. Vad ska vi göra åt detta? :P

För att avsluta detta inlägget med en underbar bild på mig, Axelsson och Petra från i helgen.



PoK

Kommentarer
Postat av: Axelsson

Haha både petra och jag tycker du kunde valt en lite mer bedårande bild;) Och ingen av oss kommer ens ihåg när vi tog den! Jätte kul att ha dig på besök i alla fall:D Hoppas brännan lagt sig någerlunda nu! Pussar och kramar ifrån karlstad

2008-05-15 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0