Våfflor

Idag är det våffeldagen som alla säkert vet och jag har precis slukat i mig en bunte med dessa underbara läckerheter. Tack för alla dessa dagar och helger som ger oss ursäkter och tillåtelse att äta syndigt.
Vad skulle man annars ta sig till.

 

Nu när jag pratar om onyttigt gott så har min syster denna

påsk blivit galen i chokladharar. Jag har tappat räkningen på hur många det är hon har ätigt men det är ett under om hon kommer i balklänningen. Så idag när hon och mor var på OBS så hittade hon en chokladhare på 400g. Vanligtvis ligger dem på 150g. Nu ligger den stora haren och en liten hare  tillsammans i hennes säng.



Påskharar


















Min systers gosedjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0