Ullared- dagens utflykt

Vi var i Ullared idag och shoppade som tusan på Gekås. Jag handlade för 870 kronor men fick en massa fina saker för det. Nöjd är jag.
Inhandlade bland annat;

Ljus
Vykort
Väska
Digestive Bar
Pyjamasbyxor
Underkläder
Örhängen
Tuggummi
Hygienartiklar
Antekningsblock


Sedan när vi var klara hade mor inte kommit längre än till leksakavdelningen så då gick syster, Tessan och jag omkring och fjantade oss. Det blev i alla fall en del roliga foton. Bara det att sedan när vi gick ut igen såg jag en skylt över att man inte fick lov att ta foton inne i affären. Det kanske var för att dem inte vill att man fotar varor, vilket jag inte gjord heller, inte huvudsakligen i alla fall.

När vi kommit ut och betalt ser min mor att det stor en fin, röd och sött bobby car till dockor i en vagn precis bredvid och hon blir förälskad och frågar ägaren vad den kostade. 60 kronor blir svaret och sedan blir jag tillsagd att springa in och köpa en sådan till henne. Tur att det inte var några köer eller trångt idag.

På hemvägen stannade på och åt på laxbutiken längst E6:an. Helt underbart ställe med väldigt god mat. Ett måste för fiskälskare. Jag rekommenderar starkt.

Nu ska jag till sängs. Ska upp och jobba klockan tio imorgon.
Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0