Små rosa moln

Det är som att hoppa omkring bland små rosa moln, som att ligga mitt i ett sockervaddsliknande rosa fluff. Sväva omkring och titta på världen något snett uppifrån och njuta av allt man ser.

Små lätta moln ser jag på min himmel, min himmel som är blå... nanana


442985-23


Detta är då dagens bild. Jag kan ju berätta för alla norrlänningar och övrigt folk som inte är i Skåne för tillfället att det är vår i Skåne och våren är här för att stanna!  
Jag slutade jobba klockan 18.00 och det var fortfarande ljust ute, och jag menar inte det här halvdunkla ljuset utan dagsljus. I och för sig var solen på väg ner men det struntar jag i. Det var fortfarande ljust ute när klockan var halv sju... Jodå, sommaren är snart här... lalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0