Kräm

Förövrigt vad gäller Kent så spelade dem inte Kräm. (En låt alla borde höra)
Ja, jag blev en aning besviken även om jag var förberedd.
På bussen hem satt vi och funderade på om dem skulle göra en privatkonsert och hur mycket det skulle kosta och om dem hade spelat Kräm då. Fossto trodde inte det. "En principsak" sa han och Jocke Berg skulle visst hålla stenhårt på den.
Sedan funderade jag på om det fanns någon inspelning av Kräm där dem spelar den live men enligt min Kent-expert tillåter dem visst inte inspelningar av sina konserter. Men då kom jag på kameror, dem tillät visst inte filmkamera men vanlig fotokamera gíck bra för det var det massor som hade på konserten. Och med dem kan man ju faktiskt spela in rörliga bilder med. Ska in och kolla på you tube sedan om man inte kan hitta något där på Kräm.

I natt drömde jag en lite roligt dröm. Av någon anledning satt jag och pratade med Jocke Berg och frågade honom hur mycket han skulle ta för en privatspelning. Han såg lite förvirrad ut och slog till med 5000 (Han hade visst inte fått den frågan innan verkade det som). Det tyckte jag var rimligt. Sedan frågade jag om jag kunde få bestämma vilka låtar dem skulle spela. Han sa att det skulle nog gå att ordna. Sedan vaknade jag innan jag hann fråga honom om han kunde spela Kräm. Det slog mig dock under drömmen att han var väldigt trevlig. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0