It's a girl!

Min mor är dagmamma och två av hennes dagbarn ska få syskon. Än så länge har pappan i familjen gissat rätt på könet på dem båda andra barnen. (En pojke och en flicka) Nu är det så att det finns tvillingar på båda sidorna och nu har han gissat att det blir tvillingar, en filcka och en pojke.

Min mor och jag har en vana att slå vad med varandra när det gäller graviditeter och kön. Ingen av oss tror att det blir tvillingar men mamma tror att det blir en pojke och jag en flicka. 100 kronor och framförallt äran är vad som ligger i potten. Det är bara att vänta tills i början av november så har vi svaret.

Flicka, flicka, flicka... Håll tummarna för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0