Hultsfred- jag vill!!!

Hej hopp. Nu sitter jag och pratar med Fossto, han sitter på tåget ner till skåne, min gos kommer tillbaka. :D
Ska möta upp honom vid busshållplatsen om en stund. Måste bara fixa lite med mina små inköpta Ullaredssaker till honom också. Han kommer bli så glad så, tror jag. Jag kommer bli glad i alla fall, för jag kommer skratta. Ska ta med kameran och föreviga denna stund. Allt ska komma på bild. Minsta lilla reaktion ska fångas och bevaras för all framtid.

Det blåser ute. Det är helt sjukt. Tacka vet jag sol och vindstilla och värme. När återvänder det behagliga vädret?

Just idag har det varit mycket Linkin Park. Det är väldigt bra städmusik. (Ja, jag har städat också, klapp på axeln)
Jag tycker om dem och jag fick får någon vecka sedan reda på att dessa kommer spela på Hultsfred. Men festivalen är den 12-14 juni vilket är mitt i min syster student. Kunde hon inte valt en annan skola som tar studenten tidigare? Eller väntat i tre veckor till med att bli född så hon varit -90;a. Jag menar, oj vad ballt det hade varit att se dem live!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0