Flingor


Citerar en kommentar till inlägget Som en diskokula fast värre;
Du är ju värre än mig.. Du ska inte beställa hans kalsonger också när du ändå är igång? ^^

Nu har jag lite börjat fundera på hur mycket dem här prylarna hade kommit upp i om dem hade auktionerats ut på ebay. Man har ju hört om den idiotiska flingan som liknade delstaten Illinois som såldes för 1350 dollar. Jag kan också rota runt i ett flingpaket och leta flingor som liknar Europa eller Sverige eller varför inte en igelkott. Jag tycker ett par otvättade glittriga byxor + kalsonger från Jocke Berg låter sjukt mycket imponerande att äga.

Flingor... Det snöade igår. Tycker det räcker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0