Björnjakten is no more

Okej, jag kom på att det är någon jag har glömt nämna i min blogg någon tid nu. Speciellt i samband med schalgerlördagen borde detta viktiga ämne tagits upp men dock måste jag varit en aning borta i skallen.

Detta ämne är mer ett projekt som det varit ganska så tyst om i flera vekor nu från min sida, dett aför tat det inte finns några nya uppdateringa. Projektet heter Jaga Björn också känt vid namnet Björnjakt.

Detta är du Bjrön Gustag´fsson vi pratar om och det hela gick ut på att få min nära och kära vän Grönis i närkontakt med honom för att få honom att förstå att hon är kvinnan i hans liv, den rätta och den enda han behöver. Dock så har det ju varit en del stormingar av denna store man. Grönis är inte precis ensam om att vilja ha honom till sin äkta man. Och hon har kommit till det kloka beslutet om att det är tråkigt att vara en i mängden. 

Men gråt icke, det finns fler kära män att jaga. Nästa på listan för Grönis: Lilla Al-Fadji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0