Är du Marion?

Jag tycker det är på tiden att jag startar ett nytt projket, "Jaga Björn" gick ju inte så bra för Grönis.

Det nya Projektet har jag döpt till "Hitta Marion åt Robin"

Det är så att jag har en vän som heter Robin. Han har varit singel för länge nu (vi nämner ingen tidsuppgift men han känner sig redo) Det är dock väldigt svårt för min kära vän att hitta den rätta, svaret på "Marion" Så nu har chansen kommit till er mina vänner! Ta tillfället i akt! Killen har humor och är singel! Det kan inte bli bättre.


ROBIN i egen hög person
Robin


Någon som känner sig sugen?
Grönis, när du har kommit över Björn...

Kommentarer
Postat av: Grönberg

Hahaha Anneli sysslar du med blinddates?
Jag försöker släppa Björn, men du vet hur det är. Men om nån kanske tar mig med storm som man så fint säger, att jag kan släppa honom...

2008-04-07 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0