Onsdag- två dagar!

Jag gick upp halv nio imorse trots att jag inte började förens tre. Detta för att jag skulle hämta ut biljetter på Malmö Opera. Jag som tyckte jag var ute i god tid när jag kom dit klockan tio fick tänka om när det var 33 nummer framför mig, det tog bara 1 timme och 10 minuter innan jag hade biljetterna i min hand. Jag skulle titta på klänning och studentpresent också men det ända jag kom hem med var ett linne, en kofta samt några hjärtörhängen,  jag är inte bra på det där med shopping. Jag behöver en ny garderob, en helt ny garderob! Med lite snygga saker i. Imorgon ska jag in till Lund och kolla i den bästa affären som finns med det bästa sortementet. Då ska jag hitta en eller två klänning eller kjolar man kan ha vid lite finare tillfällen.

Jag pratar med mannen. hon kommer ner onsdag istället för torsdag. Woho. Glatt smile på räkna-ner-kalendern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0