Ledig!

Var på 85-års kalas igår. Jag kom bara 4,5 timmar försent till kalaset... På grund av mitt underbara jobb! 
Men det var hur trevlig som helst och jag sjöng singstar. Det pendlade mellan att jag var tondöv och en lovande sångerska. Behöver jag tillägga att jag typ de sämsta poängen? Jag vet inte riktigt vad som hände den gången jag blev en lovande sångerska, spelet måste fått fnatt eller något.  Jag tycker synd om hela Fosstos släkt som var tvungen att lyssna på mina toner som någonstans utanför skalan... 

Nu sitter Fossto och övar till en konsert han ska vara med på kväll. Väldigt mycket bas här, men det kan bero på att han ska vara bas. Nu svor han, jag tror det har något att göra med det han sjunger... Fast jag tror att när han väl står där så sitter allt perfekt! 

Nu ska jag snart hem och hålla Grynet sällskap, hon är ensam hemma och det är ingen favorit för henne. 

Förresten, idag är jag ledigt efter att ha jobbat 7 dagar i sträck. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Lätt att jag skulle klara av att göra det igen. Skulle vilja åka till stranden idag men det får väl bli någon annan dag.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0