Fields

Idag har ännu lite mer fakta funnit min hjärna. Denna gången handlar det om hur stor H&M-nörd jag är. Nämligen gigantiskt så. Min mor, syster och jag åkte över till danmark för att traska runt på Fields idag för att hitta lite roliga kläder. Vi hamnar efter inte så länge inne på H&M och där hittar jag såklart en klänning! Sedan spenderade vi ännu mer tid på köpcentret men inget mer hittades förutom lite mat,godis och 6 översnygga vinglas för en 50-lapp (fyndfynd!!!)

När det sedan bar hemmåt efter otaliga timmar av shopping kom vi på idén om att far skulle hämta upp oss på stationen i Lund och sedan köra oss till Nova. Sagt och gjort så blev det så. Min syster skulle visa far en garderob på jysk som hon ville ha och undertiden smet jag in på H&M och köpte ett litet kitt med verktyg till naglarna och ett nagellack i någon rolig rosa/röd färg som visade sig hetta Puppy Red plus fint glansnagellack att ha över som "skydd" typ. egentligen kan jag inget om manikyr eller naglar men man kan ju alltid pröva sig fram, haha.


Mor och syster som vi försökte få att le i väntan på tåget. Hon är lite morgontrött den människan.

    
Man hade ju kunnat hoppas på en brunare Anneli vid denna tidpunkt på året men det kommer nog aldrig hända om jag inte åker ner till aussie-land och bosätter mig där i några månader igen. Då kanske...


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Ja det vore kanske inte så dumt att åka dit igen...

2008-07-01 @ 23:14:31
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0