Någon som vill uppgradera mitt lokalsinne gratis?

Det har hänt en hel del sedan sist. Jag har varit på 40-års fest, det var nice. Många fina människor där! Sedan har jag FLYTTAT!!! Jag har FLYTTAT! Till en fin lägenhet i "centrum" av Staffanstorp. Woho. Det är den finaste lägenheten i Skåne! Och jag har inrätt den till den finaste lägenheten i Sverige! Det ni!
I övermorgon ska jag iväg på europaresan. vi ska besöka en massa städer och duscha minimalt lite, jag vet inte hur jag kommer lukta när jag kommer hem men det lär vara allt annat än gott så håll er borta tills jag har duschat!

Min resväg :

18 Juli Nattåg från Malmö
19-20 Juli Berlin
20-24 Juli Prag
24-28 Juli Budapest
28-29 Juli Zagreb
30 Juli Venedig
31 Juli Innsbruck
1 Aug Berlin
2- Malmö

I slutet där blir det att åka nattåg, därav förlorandet av renlighet! :(

Men sedan någon dag efter att vi har kommit hem blir det att åka upp till Småland en runda innan jag börjar jobba igen den 12 augusti.

Det har hänt en annan rolig sak, jag har kommit in på Malmö Högskola. Jag sökte till Fred och Konfliktvetenskap. Så från och med v. 35 är jag skolextra på jobbet. hihi. Grattis till mig :D

Nu ska jag iväg och handla mat, jag tror det blir nachotallrik ikväll.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0