Välkommen

Satt i kassan idag och lät tankarna vandra och kom fram till att jag borde starta en blogg. Inte för att mitt liv är särskilt intressant, mer bara för att man ska ha en. Så jag välkomnar mig själv till bloggvärlden.

Förövrigt sitter jag här och gör upp en lista på saker jag kommer behöva när jag flyttar hemifrån, vilket är planerat till hösten samtidigt som det är planerat att jag ska börja plugga. Och eftersom jag fick fast anställning på City Gross från och med denna månaden kan jag söka lägenhet som en galning nu. Det kommer bli dyrt men det är det värt.

Det var ett tag sedan jag umgicks med Olausson men vi träffades ikväll, jag räddade henne från kemin. Det blev en kväll som på den gammla goda tiden, 7:an och popcorn, trevligt värre.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jobbar imorgon 10-18. 

Kommentarer
Postat av: Eve

Intressant värre! hahahahaha
Men det kvittar jag kommer ändå bli ditt trognaste fan, i alla fall nu när jag är sjuk och desperate efter information från ytter världen.
Nu fick du i alla fall din första kommentar.... tror jag.

Kram Kram

2008-02-03 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0