Matobo- världens nya mittpunkt

Just nu sitter Fossto och har tagit av sig sina strumpor. Vi har varit och sett Morgan Pålsson idag. Den ökända världsreportern från Sveriges televison. (Det var dock innan han fick sparken)

En ganska roliga film men dem kan bättre och har bevisat detta ett flertal gånger innan. Men puss på Morgan, han är den bästa utrikeskorrespondenten vi vet.

Och puss på min barfotade vän här bredvid mig.

Melodifestivalen igår var ju lite rolig att titta på. Hade en grimaserande Fossto bredvid mig som stönade och suckade högt vid skånes kommande nationallåt. Men jag tror inte han ångrade att titta på melodifestivalen för Björn Gustavsson är ju den finaste pausunderhållning dem hade kunnat skaffa. Underbara människa. Tack för alla skrattsalvor du startar. Hoppas du får din Carina Berg.

Nu har jag en Nalle Puh att ta hand om. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0