Dumburk!

Jag är ovän idag, med min dator. Anledningen till att mitt nuvarande skakiga förhållande till min burk är för att den helt plötsligt bestämde sig för att ta bort mappen där all vår nerladdade musik hamnar. Så när jag laddar ner musik försvinner det spårlöst in i datorns djup. Det går inte att söka efter mappen eller musiken för det är som bortblås, och det går inte att skapa en ny likadan mapp för "det finns visst redan en mapp vid det namnet på datorn" Så vi avinstallerade nerladdningsprogrammet för att sedan installera det igen för att använda en annan mapp. Tror ni det funkar. Nej!!! Istället hoppar programmet över just det steget och väljer själv vår försvunna mapp som dumpningsplats. Ja, jag är smått frustrerad.


Så pratade jag med min privata rådgivare vad gäller tekniska prylar. Denna man frågade om mappen inte var dold. Hur ska jag kunna veta??? Men han lovade att ta sig en titt på lördag, innan cidern börjat flöda och innan alla bodyshots. He he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0