Minnen





Har tittat igenom lite foton från i somras då jag och Fossto var ute och tågluffa lite i Europa. 
Den förste är på mig efter att jag har badat i sjön Jarun i Zagreb. Det var så att jag inte hade några badkläder på mig så jag badade i underkläder och Fosstos t-shirt Det kändes som en hel del stirrade eller så var det bara jag som inbilade mig. Nästa gång det är varmt och vi är utomlands och vi bestämmer oss för att åka till en sjö ska jag ha badkläder på mig! Jag har på mig mina jättebrillor som jag fullkomligt älskar och som varit med i två år nu. Jag kommer nog inte ge upp dem förens de trillar sönder. 
På den andre bilden står vi på en bro och tittar ut över grand canal i Venedig. Visst ser det ut som ett vykort! Min egen fotograf, Fossto, har tagit båda två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0