Jordskalv!

Jag och Stoffe vaknade i morse av att hela sängen och lägenheten gungade, det tog inte så lång stund innan jag kom fram till att det var ett jordskalv sedan tyckte jag det var mest häftigt men det tyckte inte Stoffe. Det varade ganska länge, ungefär en halv minut eller kanske ännu längre. Fatta att jag har varit med om ett jordskalv, är så glad att jag inte sov igenom det. Fast det hade varit ganska konstigt om jag hade gjort det för jag sover väldigt dåligt och om sömntutan Stoffe vaknade så hade jag omöjligt kunna sova!

Sitter hemma och har precis kollat klart på Narnia och prins Caspian. Nu ska jag plugga lite och sedan ska jag gå ner och skicka iväg farmor och Kenneths julklappar. 

Nu ska jag läsa en text av vår hack-kyckling Huntington!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0