Breaking Dawn

Jag kom ner till Skåne igår efter en underbar vecka i Småland som bestod av sömn, promenader i skogen, en runda i Eksjö, sömn, RIX FM festival på Karl Oskar i Växjö där det blev en hel del dansande och hoppande och snurrande och allmän kaloriförbränning på bästa sätt för hals och övrig kropp (Detta balanseras nu upp med chips och cola så frukta ej!!! Jag ska dessutom käka en massa berniesås med smör i ikväll var det tänkt) Sedan blev det lite mer sömn och någon omgång kortspel med vilda och banbrytande diskussioner... Underhållande om inget annat!

Idag har jag smygit hem till det stilla föräldrahemmet för att sno datorn när ingen är hemma. Bra idé att behålla nyckeln när man flyttade, hihihi. Sitter för närvarande och läser den senaste och sista delen av twilight-serien av Stepheie Meyer, Breaking Dawn. Min syster har varit olaglig vilket resulterat i en bok! :D Woho för min syster och olaglighet som är bra för mänskligheten!


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Du är inte lite lömsk du;)

2008-08-11 @ 21:47:09
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0