Min älskade kuddtjuv!

Jag har vaknat upp några gånger inatt, den första gången var klockan fem i morse. Jag gick upp, gick på toaletten och sedan gick jag och la mig bredvid min man igen. När jag vände mig om så vad tror ni händ? Någon rycker tag i min översta kudde och tar de ifrån mig!!! Så där låg jag bredvid min älskling som hade tre kuddar med jag fick nöja mig med en. Så jag tog en annan av hans kuddar och sedan somnade jag fint om. 

Nästa gång jag vaknade var klockan nio. Jag tittar över på min man som tagit min sköna kudde i sömnen och lämnat mig med en knölig, han har bara en kudde! Vart har den andre tagit vägen? Jo, den ligger nere vid hans fötter! Så då tar jag tillbaka de och lägger den knöliga kudden vid hans fötter. 

Jag berättade detta för honom när han vaknade och han hade sovit sig igenom hela denna stöld av min kudde. Inget minne över huvudtaget! Jag skrattade åt honom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0