Raggadish

Jag har inte gjort så mycket idag. Vaknade underbart och sedan fortsatte det tills kl. 15.30 då det blev dags för jobb. Mindre roligt. Kom hem 21.00 och åt lite mat och hjälpt syster ytterliggare med hennes projektarbete. Ärligt talat, jag borde få bästa-syster-medaljen eller något liknanade. (Pringelchipsen jag fick igår av min syster gick också bra)

Såg film igår, Shooter.
Jag trodde inte att jag hade sett den när vi hyrde den men efter två minuter in i filmen stod det klart att det hade ag visst gjort. Fast det var ingen fara för det är en trevlig acctionfilm. Dock inte i Die Hard-nivå, men det är svårt att nå så jag har överseende.

Nu ska jag gå och ragga upp min cola, vet inte vart jag ställde den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0